Orurowanie do terenówki Jeepa

Historyczne samochody zabytkowe muszą być doglądane częściej niż zwykle, jeśli mają być utrzymane w idealnym stanie technicznym. Nasza drużyna, jednak, chciała iść o krok dalej, i wzmocnić nasze samochody za pomocą orurowania, jakie często wykorzystywane jest w pojazdach terenowych do podwyższania ich odporności na uszkodzenia po kolizjach.
Orurowanie do modyfikacji zabytkowego samochodu
W szczególności zależało nam na podwyższeniu wytrzymałości samochodów terenowych, które były pierwowzorami współczesnych terenówek Jeepa. Mieliśmy trzy takie samochody, i były one naszym największym powodem do dumy, gdyż należały do całkowicie sprawnych pojazdów, i nie wymagały ciągłego nadzoru i konserwacji, a zamiast tego nadawały się do jazdy jak każdy samochód drogowy. Orurowanie Jeep pasowało do tych samochodów niemal idealnie, gdyż są one prawie identyczne pod kątem kształtu ramy i nadwozia jak współczesne warianty, choć karoseria wymagała drobnych przeróbek, by orurowanie mogło być zamontowane dokładnie wedle specyfikacji. Sam montaż nie był jednak bardzo trudny, i należał do tych modyfikacji które mogliśmy bez problemu wykonać samodzielnie we własnych warsztatach, bez wykładania środków na montaż w zewnętrznym warsztacie samochodowym. Orurowanie firmowe od Jeepa jest lekkie, więc nie obciąża silnika, nie zwiększa zużycia paliwa, a przede wszystkim, nie przeciąża amortyzacji, więc może być zamontowane w samochodzie o dość niewysokich osiągach bez obaw o jego sprawność.
Nie jest to również szczególnie drogie akcesorium, zwłaszcza w porównaniu do kosztów naprawy samochodu rozbitego w kolizji. Można dostać je w kilku różnych wersjach, przeznaczonych do samochodów drogowych, terenowych, jak i nawet półciężarowych, a każdy wariant ma odmienną konstrukcję.